W związku z opublikowaniem w Dzienniku Ustaw Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku osłonowego udostępniamy Państwu druk do pobrania i zapraszamy do składania wniosków.
Druk wniosku o dodatek osłonowy można pobrać: TUTAJ
Wersja edytowalna druku wniosku znajduje się TUTAJ.
Wnioski będzie można składać:
> elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.
> tradycyjnie (papierowo) – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r. :
- wrzucając wniosek do jednej z urn podawczych zlokalizowanych w przygotowanych dla Państwa punktach:
1. w siedzibie Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie przy ul. Batorego 38/40 – punkt stały
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:30,
2. w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 – punkt czasowy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00,
3. w siedzibie Urzędu Miasta, przy ul. Poznańskiej 52 – punkt czasowy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
Aby wrzucić wniosek do urny nie należy się rejestrować.
- osobiście – wnioski można złożyć bezpośrednio u pracowników w wyżej wskazanych punktach– uruchomiona jest elektroniczna rejestracja terminu. Rezerwacji terminu można dokonać przez Internet: https://rezerwacja.um.torun.pl,
Przypominamy o zachowaniu wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie. - za pośrednictwem poczty – wnioski o świadczenia oraz pozostałą korespondencję można przesyłać na adres: Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie, ul. Batorego 38/40, 87-100 Toruń.
Szersze informacje na temat dodatku osłonowego zamieściliśmy dla Państwa TUTAJ.
Pytania lub wątpliwości można kierować przez stronę internetową: https://tcsr.torun.pl/kontakt/.