Dodatek osłonowy – czekamy na publikację druku wniosku i ruszamy!

Szanowni Państwo,

punkty przyjmowania wniosków o dodatek osłonowy są dla Państwa przygotowane. Czekamy na publikację ustawy z dnia 17 grudnia 2021 r. w dzienniku ustaw oraz ogłoszenie rozporządzenia w sprawie określenia wzoru druku wniosku o dodatek osłonowy. Jak tylko to nastąpi zawiesimy druk wniosku na naszej stronie w osobnym komunikacie.

Wnioski będzie można składać:

> elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.

> tradycyjnie (papierowo) – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r. :

  • wrzucając wniosek do jednej z urn podawczych zlokalizowanych w przygotowanych dla Państwa punktach:

1. w siedzibie Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie przy ul. Batorego 38/40 – punkt stały
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00,
2. w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8  – punkt czasowy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00,
3. w siedzibie Urzędu Miasta, przy ul. Poznańskiej 52  – punkt czasowy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

  • osobiście – wnioski będzie można złożyć bezpośrednio u pracowników Centrum w siedzibie przy ul. Batorego 38/40 – pod warunkiem wcześniejszej rejestracji terminu oraz zachowania wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie. Rezerwacji terminu będzie można dokonać przez Internet: https://rezerwacja.um.torun.pl.

Szersze informacje na temat dodatku osłonowego zamieściliśmy dla Państwa TUTAJ.

Jeśli chcą Państwo zasięgnąć dodatkowych informacji na temat samego świadczenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 56 611 7997 w godzinach od 7:30 do 15:30. Pytania można również kierować przez stronę internetową: https://tcsr.torun.pl/kontakt/.