Udostępniamy druk wniosku o dodatek osłonowy!

W związku z opublikowaniem w Dzienniku Ustaw Rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 3 stycznia 2022 r. w sprawie wzoru wniosku o wypłatę dodatku osłonowego udostępniamy Państwu druk do pobrania i zapraszamy do składania wniosków.

Druk wniosku o dodatek osłonowy można pobrać: TUTAJ

Wersja edytowalna druku wniosku znajduje się TUTAJ.

Wnioski będzie można składać:

> elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.

> tradycyjnie (papierowo) – od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r. :

  • wrzucając wniosek do jednej z urn podawczych zlokalizowanych w przygotowanych dla Państwa punktach:

1. w siedzibie Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie przy ul. Batorego 38/40 – punkt stały
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:30,
2. w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8  – punkt czasowy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00,
3. w siedzibie Urzędu Miasta, przy ul. Poznańskiej 52  – punkt czasowy
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.

Aby wrzucić wniosek do urny nie należy się rejestrować.

  • osobiście – wnioski można złożyć bezpośrednio u pracowników w wyżej wskazanych punktach– uruchomiona jest elektroniczna rejestracja terminu. Rezerwacji terminu można dokonać przez Internet: https://rezerwacja.um.torun.pl,
    Przypominamy o zachowaniu wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie.
  • za pośrednictwem poczty – wnioski o świadczenia oraz pozostałą korespondencję można przesyłać na adres: Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie, ul. Batorego 38/40, 87-100 Toruń.

Szersze informacje na temat dodatku osłonowego zamieściliśmy dla Państwa TUTAJ.

 Pytania lub wątpliwości można kierować przez stronę internetową: https://tcsr.torun.pl/kontakt/.