Zasady obsługi klienta

Szanowni Państwo,

rejestracji terminu wizyty w urzędzie można dokonać za pośrednictwem strony internetowej (adres: https://rezerwacja.um.torun.pl/#/) lub telefonicznie:

  • odbiór tradycyjnych (plastikowych) Kart Dużych Rodzin wyłącznie – numery kontaktowe: (56) 611 79 83 lub (56) 611 79 79,
  • przeprowadzenie wywiadu z dłużnikiem alimentacyjnym i odebranie oświadczenia majątkowego – numer kontaktowy: (56) 611 79 79,
  • inne sprawy – numer kontaktowy: (56) 611 89 56.

Wnioski i dokumenty prosimy wrzucać w zamkniętych kopertach do urny podawczej znajdującej się w siedzibie Centrum przy ul. Batorego 38/40 (w holu, w godzinach od 7:00 do 16:30).

UWAGA: Dokumenty należy wypełnić w domu. Druki wniosków i oświadczeń są dostępne również na naszej stronie internetowej pod adresem: https://tcsr.torun.pl/wnioski_kafelki/.

Przypominamy o zachowaniu wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie.

Z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników Centrum obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych boksach na parterze budynku, bez możliwości korzystania z kącika dla dzieci.

Obsługa klientów będzie odbywała się również telefonicznie pod dedykowanymi numerami telefonów:

  • 56 611 79 56 – świadczenia wychowawcze,
  • 56 611 89 56 – świadczenia rodzinne,
  • 56 611 79 79 – świadczenia alimentacyjne lub postępowanie wobec dłużników alimentacyjnych,
  • 56 611 79 52– świadczenia z Programu ”Pomagamy”,
  • 56 611 79 74 – dodatki mieszkaniowe, energetyczne i dopłaty czynszowe,
  • 56 611 79 83 – Karty Dużej Rodziny,
  • 56 611 79 50 – zaświadczenia i inne sprawy.

Cały czas istnieje możliwość załatwiania swoich spraw z wykorzystaniem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub e-Bankowości.

Pytania dotyczące świadczeń można kierować przez stronę internetową: https://tcsr.torun.pl/kontakt/.