Zapoznaj się z zasadami składania wniosków na nowy okres zasiłkowy 2021/2022:
Formularze wniosków dostępne są na stronie internetowej Centrum w zakładce Wnioski do pobrania: 2021/2022.
Na stronie Centrum znajduje się także broszura informacyjna oraz instruktaż wypełniania druku o zasiłek rodzinny na okres zasiłkowy 2021/2022
Przez Internet:
Wnioski można składać elektronicznie za pośrednictwem portalu Emp@tia (zasiłek rodzinny, specjalny zasiłek opiekuńczy, świadczenia z funduszu alimentacyjnego)
Tradycyjnie (papierowo):
2 sierpnia rozpocznie się przyjmowanie wniosków tradycyjnych (papierowych) na kolejny okres świadczeniowy 2021/2022 o:
- zasiłek rodzinny
- specjalny zasiłek opiekuńczy
- świadczenie z funduszu alimentacyjnego,
Wnioski będzie można wrzucać do urn podawczych, przesłać za pośrednictwem poczty, a także złożyć bezpośrednio u pracowników Centrum – pod warunkiem wcześniejszej rejestracji terminu oraz zachowania wszelkich rygorów sanitarnych podczas wizyty w urzędzie.
WAŻNE: Formularze należy wypełnić w domu.
Urny podawcze
Wnioski o świadczenia, pisma, podania, uzupełnienia do wniosków oraz inną korespondencję można bezpiecznie dostarczać do specjalnych urn podawczych, znajdujących się
w następujących lokalizacjach:
Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie:
- ul. Batorego 38/40, od poniedziałku do piątku godz. 7:00 do 17:00,
- ul. Rydygiera 12A, od poniedziałku do piątku godz. 7:00 do 15:00.
Wnioski i dokumenty wkładamy do urny w zaklejonej kopercie.
Poczta
Wnioski o świadczenia oraz pozostałą korespondencję można przesyłać na adres:
Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie
- Batorego 38/40
87-100 Toruń
Bezpośrednio w punkcie przyjmowania wniosków
Do dyspozycji mieszkańców Torunia będą cztery stanowiska przyjmowania wniosków
na nowy okres zasiłkowy, znajdujące się w budynku Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie przy ul. Batorego 38/40.
Uwaga: Skorzystanie z bezpośredniej obsługi klienta jest możliwe po uprzedniej rezerwacji terminu. Rezerwacji terminu można dokonać:
- przez internet: https://rezerwacja.um.torun.pl
- telefonicznie, pod nr 56 611 7997
Zasady bezpośredniej obsługi mieszkańców
Należy pamiętać, że na terenie kraju nadal obowiązuje stan epidemii. W związku z tym bezpośrednia obsługa klientów odbywa się z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych:
- przez cały czas wizyty interesant jest zobowiązany mieć założoną maseczkę zakrywającą usta i nos. Wyjątki od tej zasady przewidują odrębne przepisy;
- przy wejściu na salę obsługi każda osoba jest zobowiązana zdezynfekować ręce – zapewniamy preparat dezynfekcyjny;
- należy zachować odpowiedni dystans społeczny pomiędzy pozostałymi osobami. Jeżeli jest to możliwe prosimy nie zabierać ze sobą dzieci.