Szanowni Państwo,
Informujemy, że wszystkie kompletne wnioski o świadczenie „Dobry start”, złożone od 1 lipca do 31 sierpnia 2018 r., do których rozpatrzenia właściwe jest Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinie zostały rozpatrzone i zrealizowane w ustawowym terminie.
Łącznie w od 1 lipca do 31 sierpnia wpłynęło blisko 13,7 tys. wniosków, z czego aż 70% złożono elektronicznie.
Jednocześnie informujemy, że do wnioskujących, których podania zawierały braki formalne skierowane zostały wezwania. Po usunięciu braków sprawa będzie niezwłocznie rozpatrzona, a wypłata zrealizowana w najbliższym możliwym terminie.
W razie pytań w sprawie warunków i trybu przyznawania świadczenia Dobry Start, prosimy o kontakt pośrednictwem e-maila na adres:
Przypominamy, że – z uwagi na ochronę danych osobowych – nie jest możliwe telefonicznie udzielanie informacji dotyczących poszczególnych postępowań.
W przypadku ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt pod numerami telefonów (w godz. 7:30 -15:30):
56 61 18 955,
56 61 18 954.