Szanowni Państwo,
informujemy, że od 1 lipca do 31 sierpnia 2018 r. do Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie wpłynęło 13,5 tys wniosków o świadczenie Dobry Start (300+), z czego niemal 9 tys. wniosków złożono elektronicznie.
Do 10 września 2018 r. rozpatrzono 9900 wniosków, co stanowi 76% złożonych wniosków. Kompletne wnioski są realizowane w kolejności zgodnej z datą wpływu. Do klientów, których wnioski nie są kompletne, kierowane są pisma o uzupełnienie braków, bądź nasz pracownik kontaktuje się telefonicznie w sprawie uzupełnienia wniosku.
Dotychczas zrealizowano dwie wypłaty świadczeń. Kolejna wypłata świadczeń zostanie zrealizowana niezwłocznie po otrzymaniu środków z Urzędu Wojewódzkiego. Świadczenie Dobry Start jest zadaniem zleconym z zakresu administracji rządowej, finansowanym ze środków budżetu Państwa.
W razie pytań w sprawie warunków i trybu przyznawania świadczenia Dobry Start, z uwagi na dużą liczbę osób chcących uzyskać informację droga telefoniczną, prosimy o kontakt pośrednictwem e-maila na adres:
Przypominamy, że – z uwagi na ochronę danych osobowych – nie jest możliwe telefonicznie udzielanie informacji dotyczących poszczególnych postępowań.
W przypadku ewentualnych wątpliwości prosimy o kontakt pod numerami telefonów:
56 61 18 955,
56 61 18 954.